Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2013 15:09 - С какво се различавам от останалите
Автор: ildigar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1073 Коментари: 0 Гласове:
3



Често си мисля с какво съм по-различна от останалите хора?Раждаме се мъж,или жена,дава ни се еднакъв старт в живота.Какво се случва след това?Преди да ми доиде музата и да се гмурна в излияния,искам да ви кажа,че си направих и фейсбук страница.Ако имате желание и хвърлете едно око.Мисля си,колко свръхестественно е раждането и умирането на Бог.Той ни познава още преди да сме били родени.Знае всеки косъм на главата ни.Значи всяко наше деиствие,помисъл,дума изгражда и нашето ежедневие.Очертава пътя който ни предстои да извървим.Казват,че съдбата ни е предопределена.Не вярвам,че е така.Всеки човек сам предопределя неговата съдба!Единственно с неговата ВЯРА и неговите ДЕЙСВИЯ!Защото животът е дар от Бога!От малкото дете трябва да изградиш голям човек.Да му дадеш всички ценности.Да види доброто.Да се научи да го оценява.Да се разграничава от злото.Вършила съм много нередни неща.Била съм в грях.Докато не приех Бог за свой личен спасител!Тогава влизаш само в правия път.Знаеш,че не можеш да бъдеш пак сария човек!НОВОРОДЕН си.Радвам се когато някой се радва,плача когато някой плаче.Страдам,когато някой срада!Това са заповеди на Бога!Естественна съм.Твърде импулсивна.Казвам на хората в очите,това което трябва да им кажа.Имам остър език,който не винаги успявам да скрия зад зъбите.Познавам добре себе си и мога да кажа,че имам добро сърце и добра душа.Мога да се самокритикувам.Мога да си призная когато съм сгрешила,и да поискам прошка!Мога да се поуча когато не зная нещо и да не се обаждам ако съм невежа в дадена тема,или в нещо.Чета материали и се уча постоянно.Имам разностранни интереси.Много се вбесявам когато някой се опитва да е тарикат и да се скатава на чужд гръб.Тогава наистина откачам.Бог казва да се смиряваме и аз опитвам.Обаче не ми се отдава особено.Аз съм човек и съм грешна.Мога да дам и последната си стотинка на някой просяк ако сметна,че е нужно.И да бъда без пукната пара в джоба си с дни.Различавам се защото не съм използвачка.Не съм интересчийка.Да печеля от чужд гръб,заради моя интерес.Лошо няма!Обаче когато си задам въпроса,,Моя ли е заслугата за това?Не.Тогава къде ми е победата?Удволетворението?Не искам да лежа на чужди лаври.Аз съм самата себе си.Знаеща своята цена.Своите ценности.Благодаря на Бог,че ми е дал много малко,но верни приятели.Чудесни колежки и колеги.Комший избирани с конкурс.Много скъпи за мен хора,който вече са на небето.Обаче винаги остават в сърцето!За всеки ден от него подарен съм благодарна.Никога аз и семейството ми не сме били гладни,жадни.Някой път сме като кучето и котката обаче сме единни и сплотени.За малко показваме зъби ,обаче после се обичаме много!Различавам се по-това,че когато не ми харесва нещо,или някого си го казвам и показвам.Казвам истината в очите на хората.Не им говоря зад гърба.Плача от душа дори когато гледам тъжен филм.Какво да ви кажа.Като отворена книга съм.Обаче прочетена още не!С уважение!Илияна.


Тагове:   Бог,   Останалите,   различна,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ildigar
Категория: Други
Прочетен: 17124
Постинги: 8
Коментари: 3
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930